چقدر بین روزها زود فاصله میفته
انگار همین دیروز بود که صحبت از عید و نوروز و... بود.
کو............  کجاست؟
انگاری بین روزا کیلومترها فاصله س
مثل یادداشت های من
دو نفر رو در نظر بگیرید
یکی سرباز
یکی پشت کنکوری
روزها برای این دو
دقایق
و همچنین ثانیه ها طبیعتا باید یکی باشه.
امـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
خودتون ازشون بپرسین
اونوقت متوجه میشین زمان برای هر کس چه مفهومی داره.

برای من که اصلا فرقی نمی کنه.
همین که میگذره کافیه.
بعد عیده هم یکی از استادامون خیلی به من گیر میده.
گیر میداد حالا باید یه پیشوند خیلی هم بهش چسبونده!
 
آخه من چی بگم.
آدمی که بعد این همه ترم روبراه نشد
یه بار هم سر کلاست جزوه ننوشت
به حساب خودت میخوای بهش فشار بیاری که بیشتر تلاش کنه.
نمیخوام حرفایی بزنم که بدآموزی داشته باشه
ولی حقیقت اینه که من فقط شب امتحان درس میخونم
فقط شب امتحان!!!!!!!!!!!!
حالا هرچی میخوان از بدی درس خوندن شب امتحان بگن.
عـــــــــــــــــــــــــــــــادت
ترک عادت موجب...

حالا اگه دوست داشتی از کار و زندگیت بزن و به من فشار بیار
اگه فشار سنجت نترکید هر چی دوست داشتی بگو!

این روزا احساس میکنم تا حدودی تغییر کردم
بیشتر از قبل احساس دیوانگی میکنم
کاش میتونستم بیشتر از اینا براتون بگم
امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا


همیشه حرفهایی برای نگفتن وجود دارد
و ارزش عمیق هر کس
به حرفهای هست که برای نگفتن دارد.




نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام

احمدوروجک پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:18 ب.ظ http://Ahmad4u.TK

سلام به تو عزیز خیلی قشنگ نوشتی مخصوصا که تو وبلاگت شعرای قشنگی قرار دادی من بیشتر وبلاگت رو خوندم چون با خوندن اولین مطلبش کلی سر ذوق اومدم چون از دل بلند میشد خلاصه اینکه به ما هم سرکی بزن اگه فرصت داشتی بای

[ بدون نام ] یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام

[ بدون نام ] یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:37 ق.ظ

بفلاثقف

[ بدون نام ] یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:25 ق.ظ http://shahrzadkhanoom.blogsky.com

een jomleye akhar vaghean ghashang bood
dar zemn khaili ham manee dare
omidvaram movafagh bashi
be manam sar bezan
ghorbane u
shahrzad

[ بدون نام ] یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:26 ب.ظ

یلایسبس

[ بدون نام ] شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:56 ق.ظ

salam
khoob hasti?man addrese webe shoma ro az too google peyda kardam vaghaen jaleb bood man ham daghighan vaziyatam eyne toe man ham faghat shabe emtaha=n mikhoonam vali vaghaen kam avordam in term vaghaen gand zadam gand khoshhalam ke didam ye hamchin weblogi hast

امین دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:24 ب.ظ http://aminsz.blogfa

سلام کاش می شد واقعا همه ی دانشجویان همینطوری صحبت می کردند

منصور مرد 1001 چهره پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 ب.ظ http://marde1001chehre.chehre.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داری و مطالش هم عالیه
وقت کردی به شهر غریب هم یه سری بزن
منتظر حضور گرمت توی وبم هستم
در پناه خالق تمام زیبایی ها

[ بدون نام ] شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ http://lotfankomak.blogsky.com/

حرف هایی هست برای گفتن که اگر گوشی نباشد نمی گوییم
و حرف هایی هست برای نگفتن .
حرف هایی که هرگز سر به ابتذال گفتن فرود نمی آورند
و ارزش ماورای هر کس حرف هایی است که برای نگفتن دارد.
حرف هایی که سرمایه ی وجودی هر انسانی اند
و بیان نمی شوند مگر آنکه مخاطب خویش را بیابند.
شاندل -مقدمه کتاب آفرینش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد