یه وقتایی هست که دلم خیلی میگیره
اون لحظه ها  دوست دارم با تمام وجود فریاد بزنم اما نمی تونم
لحظه هایی که با تمام وجودم آرزو می کنم نفسم دیگه بالا نیاد


خدایا  خدایا  خدایا توی دنیای بزرگت پوسیدیم که
میخواستیم میخواستیم میخواستیم مثل این روز و نبینیم که دیدیم که
ناز اون بلای اون  حسرت به دل عذاب عالم
هرچی باید همه کس بکشن ما کشیدیم که

زندگی میگن برای زنده هاست اما خدایا
بس که ما دنبال زندگی دویدیم بریدیم که

زندگی قصه تلخیست که از آغازش بس که آزرده شدم چشم به پایان دارم

چشمی بهم زدیم و دنیا
گذشت
دنبال اون امروز و فردا گذشت
دل میگه فردا رو از نو بساز
ای دل غافل دیگه از ما گذشت

زندگی میگن برای زنده هاست اما خدایا
بس که ما دنبال زندگی دویدیم بریدیم که




 


نظرات 5 + ارسال نظر
عغه چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:11 ب.ظ

اتلباتلبت

عهع پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 03:19 ب.ظ

لتلبلاببل

غات پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 06:33 ب.ظ

بلببببببببببببببب

قفق سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 03:28 ب.ظ

فقف

ندا سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:25 ب.ظ http://mordab.blogsky.com

دوباره از این شر و ورها نوشتی؟دسوونه ی احمق.کی آدم میشی تو؟داداشه بد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد