هیچکس نمی تونه پی ببره هیچکس باور نمیکنه به کسی که دستش از همه جا کوتاه میشه  میگن:برو سرت رو بگذار بمیر.اما وقتی که مرگ هم آدم رو نمی خواد.وقتی که مرگ هم پشتش رو به آدم میکنه.مرگی که نمی آید و نمی خواد که بیاد
.................
همه از مرگ می ترسن من از زندگی سمج خودم
چقدر وحشتناکه وقتی که مرگ آدم رو نمیخواد و پس میزنه!تنها یه چیز به من دلداری میده
دو هفته پیش بود تو روزنامه خوندم که تو اتریش یه نفر سیزده بار به انواع مختلف قصد خودکشی داشته:خودش رو دار زده طناب پاره شده.خودش رو انداخته تو رودخونه از آب بیرون کشیدنش و ... بالاخره آخرین بار خونه رو که خلوت دیده با کارد آشپزخونه همه رگ و پی خودش  رو بریده و این دفعه سیزدهم میمیره!
این به من دلداری میده!
نه
کسی تصمیم به خودکشی نمیگیره
خودکشی با بعضی ها هست
در خمیره و در سرشت اوناست نمی تونن از دستش فرار کنن
این سرنوشته که فرمانروایی داره ولی در عین حال این من هستم که سر نوشت خودمو درست کردم.حالا دیگه نمی تونم از دستش فرار کنم نمی تونم از خودم فرار کنم
چه میشود کرد؟
سرنوشت پر زورتر از منه.

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 06:44 ب.ظ

اللبلبلیلیل

کودک ۱۸ ساله چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:33 ب.ظ http://mortalkombat.blogsky.com

سرنوشت است دیگر وقتی بخواد هر جور شده حرف خودش را به کرسی می نشاند به هر قیمت!

فرهاد پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:05 ق.ظ http://2me.persianblog.com

سلام علی جان - دارم نگرانت میشم جان داداش - بخدا همه چی میگذره - نوکرتم من - ولی خوب وقتی آدما حتی حق مردنم نداره دیگه وای به حال و روزه بقیه چیزا - بد روزگاری برامون درست کردن - خدا ایشااله گره از کار همه مون باز کنه - چاکرتم - یا علی

درجستجوی معنا پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:25 ب.ظ http://reza_mahdavi2004@yahoo.com

سلام- انسانها چه خوبه که بدونندوبفهمند کی اندوبرای چی اند به این برسندکه همه چیزاین دنیای فانی پرازدردورنج نیست این دنیا کوتاه وخیلی زودگذره پس برای چیزی که به این سرعت تموم شدنی اینهمه عجزوناله وبیزاری بیمعناست- دنیا وسیله ای است وگذرگاهی است موقت که باید از آن بسلامت وباامنیت وسلامتی خاطرگذشت وهمه مسائل ومشکلاتش رادرش معناجست اگربه معنای واقعی این چندروزه دنیابرسیم مطمئنا خیلی راحتتر آنرا سپری خواهیم کردوبدون تکیه گاهی مطمئن مشکل بتوان عبورکردوبسلامت به مقصدواقعی رسید- موفق باشی -خدانگهدار

[ بدون نام ] دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:12 ب.ظ

یبسیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد