دیگه واقعا به نتیجه رسیدم که مردم
اما نه
من که خیلی وقت پیش مرده بودم
نمی دونم
ولی وقتی خدا یه عمر پشت سر هم بهت نامردی کنه همون بهتر که مرده باشی
برای بنده چه چیز زجر آورتر از اینه که ببینه خدا  بدون هیچ دلیلی ازش متنفره و با این کاراش بنده ش رو هم از خودش متنفر کنه
آره
مردن بهتر از این زندگی کثافته
خیلی بهتره
خیلی
خیلی
............


 

ای خدا ای خدا

دیگه دنیا واسه من تاریکه

زندگی کور رهی تاریکه

آخر قصه من نزدیکه

این من ام از همه جا وا مانده

از همه مردم دنیا رانده

رانده و خسته و تنها مانده

ای خدا ای خدا ای خدااااااااااااااا

عشق بی غم توی خونه

خنده های بچه گونه

به دلم شد آرزو

بازیه عمرم را روباختم

صبح امیدی دیگه ساختم

عاقبت شد زیرورو

 

ای خدا ای خدا ای خدااااااااااااااا






 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:37 ق.ظ

اتناناتاتا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:03 ب.ظ

اردذردرذرذزذ

کامیرا پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:38 ب.ظ http://bandarabbasity.blogsky.com

سلام. این وبلاگ شما چرا اینقدر درهم برهمه ؟ مخصوصا صفحه ی کامنت هاش ... بگذریم. بی خیال بابا دنیا دو روزه باقیش نوروزه ....

عاطفه جمعه 15 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:58 ق.ظ http://www.harimeatefeh.persianblog.com

سلام داداشی.خوبی؟ خوشی؟ فقط اومدم بهت بگم فراموشت نکردم.در ضمن به تمام حرفات رسیدم.به همه ی همش. ..... حالا می فهمم مرگ یعنی چی......):حالا می فهمم چقدر سخته یه دنیا تنهات بذارن..

فرهاد یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:48 ب.ظ http://2me.persianblog.com

سلام و صد سلام خدمت داش علی خودم - خیلی خیلی مخلصم - اگر دستم رسد بر چرخ گردون کنم با تیشه ای آن بید مجنون- غمگین نبینمت پهلون - همیشه دل با صفا باشه بازم میام طرفت داداش علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد