دوستان عزیز سلام
الان که دارم این متن رو آپدیت میکنم یواش یواش اتوبوس هم داره خودشو آماده میکنه که
بره سفر و ما هم قراره باهاش همسفر بشیم .سفری به دل کویر
سفر به شهر داغدیده و ماتم زده بم.یک تیم از خوابگاه علوم پزشکی  چند ساعت قبل رفت و
دقایق انتظار سفر ما رو میکشه.
من حتما از خاطراتم طی این سفر (اگه عمری باقی موند) براتون خواهم نوشت.
تنها اینو بهتون بگم که سیستم نظر دهی من با مشکل روبرو شده
پس ازتون میخوام که لطف کنید و برای من میل بزنید تا من بیام و به تماشای بلاگ های قشنگ شما بشینم.
                                        
                                                                         عزیزان
                                                                            
                                                                                خدانگهدار

  آیا حرفی برای گفتن هنوزهم باقی مونده؟!!!

       (  بدون شرح)




















بــــــــــــم