تموم شد
تعطیلات رو میگم
تا اومدم سر تکون بدم
تموم شد

اون موقع که دانشگاه بودم پیش خودم می گفتم میام خونه شاید یه خورده
لااقل یه خورده اعصابم راحت تر میشه.اما انگار این ناراحتی در من آدابپته شده.
آخه هیچ تغییری در من ایجاد نشد و                                                                             باز هم باید برگردم دانشگاه 
باز هم همون شهر
باز هم...

من نه بچه ام که دلم برای بابا مامان بخواد تنگ شه
و نه در دانشگاه  با کسی مشکل دارم
من خودم میدونم چه مرگمه و
باز هم میدونم این سری که برمیگردم قراره چه رنجها و مشکلاتی بر سر راهم قرار بگیره.
میدونم...
بگذریم

مهم این بود که قدر این چند روز رو باید می دونستم اما ...


روزای روشن خداحافظ
سرزمین من خداحافظ
خداحافظ
خداحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــافظ

روزای خوبت بگو کجا رفت
تو قصه ها رفت یا از اینجا رفت
انگار اینجا  هیشکی زنده نیست
گریه فراوون حق خنده نیست
گونه ها خیسه  دلا پاییزه
بارون قحطی از ابر می ریزه

همه با هم قهر
همه از هم دور
روزا مثل شب
شبا سوت و کور

روزای روشن
خداحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــافظ

















نظرات 5 + ارسال نظر
محسن جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:30 ب.ظ http://mk162.persianblog.com

بد جور با نظرت موافقم ...یعنی یک جورایی درد مشترک داریم.....

[ بدون نام ] جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:31 ب.ظ

بی خیال بچه ننه

[ بدون نام ] شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:58 ق.ظ

فقغثقفثقفص

[ بدون نام ] شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:59 ب.ظ

ثقفثقففغعقفغ

شراره شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:17 ب.ظ http://sb7.persianblog.com

آره واقعا نميدونم چرا اينجوريه ..زمانم با مسابقش رو سختر کرده ؛)...بلاگ نازی داری و شعرای خيلی خوشکل :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد