الان که دارم یادداشت دیروزم رو میخونم با تعجب از خودم می پرسم
آیا واقعا اون یادداشت رو من نوشتم؟!
یکی نیست بگه آخه تو خیلی دلت خوشه تازه میخوای خاطره هم تعریف کنی
خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدایا
ازت خواهش میکنم
اینقدر منو آزارم نده
به خودت قسم بسه
آخه چرا...
بگذریم
فقط اینو بگم که این شعر رو وقتی گوش میدم یا می بینم
متوجه میشم ذره ذره حرفهای وجودم در این شعر نهفته شده.
 نمی دونم
اما اینو بدونین که این شعر تمام ناگفته های منو در خودش جا داده

 

آهای مردم دنیا آهای مردم دنیا گله دارم گله دارم
من از عالم و آدم گله دارم گله دارم
آهای مردم دنیاآهای مردم دنیا گله دارم گله دارم
من از دست خدا هم گله دارم گله دارم

شما که حرمت عشقو شکستین
کمر به کشتن عاطفه بستین
شما که روی دل قیمت گذاشتین
که حرمت عشقو نگه نداشتین

آهای مردم دنیاآهای مردم دنیا گله دارم گله دارم
من از دست خدا هم گله دارم گله دارم

فریاد من شکایت یه روح بی قراره
روح که خسته از همه   زخمی روزگاره
گلایه من از شما حکایت خودم نیـــــــــــــست
برای من که از شما سوختن و گم شدن نیست

اگه عشقی نباشه آدمی نیست
اگه آدم نباشه زندگی نیست
نپرس از من چه آمد بر سرعشق
جواب من بجز شرمندگی نیست

آهای مردم دنیا آهای مردم دنیا گله دارم گله دارم
من از عالم و آدم گله دارم گله دارم
آهای مردم دنیاآهای مردم دنیا گله دارم گله دارم
من از دست خدا هم گله دارم گله دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:28 ب.ظ

لی عرضه

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 03:00 ب.ظ

بشصقثصقثق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد