یه دل میگه برم برم
یه دلم میگه نرم نرم
طاقت نداره دلم دلم
بی تو چه کنـــــــــم

                                      پیش عشق ای زیبا زیبا
                                      خیلی کوچیکه دنیا دنیا
                                      با یاد توام هر جا هرجا
                                      ترکت نکنــــــــــــــــــــم


 سلطان قلبم تو هستی تو هستی
 دروازه های دلم را شکستــــــــــی
پیمان یاری به قلبم تو بستــــــــــی
با من پیوستـــــــــــــــــــــــــــــــــی
                                                                  اکنون اگر از تو دورم ز هرجا
                                                                  بر یار دیگر نبندم دلم را
                                                                  سرشارم از آرزو و تمنا
                                                                  ای یار زیبــــــــــــــــــــــــــــــا 



                                                     
نظرات 3 + ارسال نظر
میتا جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:14 ب.ظ

ممنون از شعر زیبات واقعا زیبا بود.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1382 ساعت 06:27 ب.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:13 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد