بالاخره زمان سفر ما به اصفهان از راه رسید
سفری یک هفته ای از طرف دانشگاه  واسه بازدید از تصفیه خونه های آب اصفهان.هر کی ندونه فکر می کنه میخوایم بریم گردش و تفریح اما خبر نداره که اگه نریم ترممون رو حذف میکنن چون این بازدید تو نمره پایانی کارآموزی نقش کلیدی رو داره
طبق ساعت اداری من الان باید کارآموزی باشم ولی استادمون یه سری سوتی داده بود که اول صبح زنگ زد گفت نمیخواد بری درمونگاه.منم از خدا خواسته نرفتم.درمونگاه جدید  یه مسئول داره که مدرکش رو از آمریکا گرفته.بچه های گروه های قبل میگفتن خیلی مقرراتیه اما من برام فرقی نداشت چون هر موقع بخوام میام و میرم.بماند روز اول یه کاری کردم که دیگه هوامو داره
گاهی اوقات آدم نمی دونه جواب بعضی از محبت ها رو چه جوری بده.بچه های اتاق از اینکه دارم میرم حسابی حالشون گرفته س
!!!!!
واقعا این راسه که جواب خوبی رو جز با خوبی نمیشه داد
دست مزدک جون هم درد نکنه که واسه من کلی لباس گرم آورده.آخه توی این بندرعباس ما هنوز که هنوزه کولر روشن میکنیم.منم اول سال یادم نبود با خودم لباس گرم بیارم.۳ ماهی هم میشه که خونه نرفتم اما این دوستم زحمت لباس گرم رو کشید.اگرچه خودش اهل بندره و سالی به دوازده ماه  اگه فقط یه زیرپوش تنش باشه ککش هم نمی گزه.اما اون بخاطر من همه کاری میکنه.وقتی میگم این رفقا آدمو شرمنده میکنن همینه 
منم یواش یواش پاشم برم خوابگاه چون بچه ها دارن وسایلشونو جمع میکنن اما من هنوز هیچیم آماده نیست
زمان زیادی هم باقی نمونده تا سرویس دانشگاه بیاد در خوابگاه ما رو سوار کنه ببره ایستگاه راه آهن
تا ببینیم چی پیش میاد
والسلام   نامه تمام   ایام بکام


نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:29 ب.ظ

تاناتلالاب

علی بی غم شنبه 7 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:47 ب.ظ

سفر بی خطر - خوبی علی جون - ایشاله که به سلامت بری و بر گردی - از محبتای خودت داش علی که رفیقای با صفایی داری - سلام ما رو هم بهشون برسون - حسابی جات خالی - اونجا سعی کن یه کم بیخیال روزگار بشی هر چند که میدونم مشکله - مرسی که به منم سر میزنی - فدای این همه عشق و صفا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:55 ق.ظ

اتبلایسسبشبی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:34 ب.ظ

ماالهع

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 04:00 ب.ظ

اتل

عاطفه چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:00 ب.ظ http://www.harimeatefeh.persianblog.com

هیچ معلومه کجایی خان داداش؟ سفر می ری بی خبر؟

مینا یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:38 ب.ظ http://mina123.blogsky.com

علی جان سلام
خوبید؟
قالب نو مبارک :) چه خوشگل شده اینجا :)
ایشلا سفر خوب و موفقیت آمیزی داشته باشی و ترم و بانمرات عالی تموم کنی...
ممنون که اومدی پیشم ...
هر جا هستید شاد و پیروز و سربلند باشید...
در پناه حق ...

نسترن پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد