گر بدانی حال من گریان شوی بی اختیار
ای که منع گریه بی اختیارم می کنی



زندگی اجباری
قسمت اول

میگن زندگی زیباست
یا میگن تا شقایق هست زندگی باید کرد
حالا من یه سوال داشتم
اگه یه نفر نخواد زنده باشه نخواد زندگی کنه تکلیفش چیه؟؟؟!!!
نه
آیا واقعا تا حالا به این فکر کردید شاید آدمایی باشن که نخوان زندگی کنن
اگه نخوان
باید کی ببینن
بازم از اون حرفای کلیشه ای
طرف ناامیده    نمی دونم بی اراده س.........................
باور کنید
باور کنید
اینا همش حرفه
همش چرنده
شاید اصلا خوشی زده باشه زیر دلش اونوقت چی؟؟؟!!!
حتما میگین بره خودشو بکشه
اما میگن کسی که خودشو میکشه اون دنیا میره جهنم(که من همچین چیزی رو اصلا قبول ندارم و در یادداشت بعدی مفصلا در مورد خودکشی خواهم نوشت)
اون وقت تکلیف چیه؟
اونوقته که آدم به یه نتیجه گیری محکم میرسه
و اون اینه که
ماها محکوم شده ایم که مجبور باشیم زندگی کنیم.
هیچکس به اختیار خودش به این دنیا پا نگذاشته پس این یه حکمه از طرف خداوند
و ما محکوم شدیم به زندگی کردن
اما چرا مجبور؟
این که میگن آدما دارای اختیار هستن
بسیار مسخره اس
چون تنها
یک کلاه شرعیه که سر آدما گذاشتن
میگن خداوند از روز ازل سرنوشت ماها رو نوشته
پس این نشون میده ماها بازیگرانی هستیم که داریم فقط و فقط نقش بازی میکنیم.
میگن آدمی دارای اختیاره و  هر کاری که میکنه به اختیار خودشه
پس اگه به اختیار خودش باشه و خداوند میدونسته که این کار روزی انجام میشده نشون از اینکه این جبر خداست که داره ما رو پیش میبره و اگر بگیم نه تنها و تنها به اختیار خودمونه
علم خداوند میره زیر سوال!
پس اگه ما محکوم به این شدیم که مجبور باشیم زندگی کنیم(همه کس این جوری فکر نمی کنن خیلی ها هم هستن که از خداشونه دارن زندگی میکنن) و نخوایم زندگی کنیم باید
چیکار کنیم؟
قسمت دوم این یادداشت رو به زودی خواهم نوشت.
در پایان این شعر زیبا رو با تمام وجودم تقدیم میکنم به
مـــــــــــــــــــــــــرگ

بیا که من هنوز یادتم
با آه سینه سوز یادتم
شب یادتم و روز یادتم
فدات شم یادتم
فدات شم

بیا که جز تو یار ندارم
صبر ندارم قرار ندارم
به هیشکی جز تو کار ندارم
فدات شم ندارم
فدات شم

بیا که دل آروم نمیشه
غمم بی تو تموم نمیشه
فدات شم نمیشه
فدات شم


تو مثل عمر من می مونی
عشقمو تو چشمام میخونی
من میدونم و تو میدونی
فدات شم میدونی
فدات شم

همیشه اسم تو مثل یه گل روی لبامه
همیشه شعر تو قصه پر شور صدامه
امید دیدنت باعث شادی روزامه
تو رو تو خواب
دیدن بهانه خواب شبامه

بیا که من هنوز یادتم
با آه سینه سوز یادتم
شب یادتم و روز یادتم
فدات شم یادتم
فدات شم
...